Bancuri

Cum se definesc sentimentele contradictorii?
Daca iti vezi soacra in masina ta cea noua stand sa cada intr-o prapastie...

Unu facea poze la mare. Nevasta-sa vine in fuga la el: se ineaca mama, vino repede...
Tipu' ridica neputincios din umeri:
- Imi pare rau, tocmai s-a terminat filmu' din aparat...

Doi copii stateau in sala de asteptare la medic; unul dintre ei plangea de mama focului. Celalalt il intreaba:
- De ce plangi?
- Pai, am venit aici pentru un test de sange si o sa ma taie la deget...
Cand aude asta, celalalt copil incepe si el sa planga.
- Dar tu de ce plangi acum?
- Eu am venit aici pentru un test de urina…

Un tip era exasperat ca avea casa napadita de gandaci. Nu mai stia ce sa
mai faca. Afland de necazul omului un amic il invata:
- Ia o trompeta si suna "adunarea". Cheama-l la tine pe Capitanul Gandacilor si ordona-i:
LA BUCATARIA VECINULUI, LA ATAC!!!!!!!!! Si gandacii se vor duce cu totii
la vecin si scapi de ei. Zis si facut. Omul executa lucrarea: da adunarea.
Capitanul Gandacilor vine. Asta ii da ordinul.
- Am inteles sa traiti! Si toti gandacii pleaca la vecin. Omul rasufla usurat si mai-mai sa se
imbete de bucurie. Dupa doua zile se trezeste la el cu Capitanul Gandacilor: - Sa traiti, raportez. Am atacat, am cucerit si ne-am intors cu 20.000 de prizonieri!

Accident de masina; vine politia, ambulanta, strange cadavrele, ranitii, se iau declaratzii...
Vin la unu' care ramasese incremenit la volan dupa ce femeia de langa el zburase prin parbriz si murise.
Asta era perplex.
- Dom'le va intzelegem ca suntetzi socat, dar trebuie sa va spunem ca sotia dvs a murit.
- Nu era sotia mea.
- Aha. Oricum vad cat sunteti de tulburat, fiica dvs din pacate murit.
- Nu era fiica mea
- Atunci poate o ruda apropiata, o prietena f buna ....
- Nu....
- Atunci cine era dom'le?
- Era o prostituata. Am luat-o cu vreo 2 km in urma...
- Aaaaa... pai atunci sunteti un norocos dom'le !
- Noroc d'asta sa ai dumneata. V-ati uitat sa vedeti ce avea in gura???

Iese leul dimineata nervos din casa si da prima data cu ochii de vulpe:
- Cine e regele animalelor , proasto!?
- Tu, tu, tu esti, maria ta, zice vulpea moarta de frica.
Mai merge si da peste lup:
- Ia zi, ma fraiere, cine e regele animalelor, ca-ti mananc ficatii acu ?!?!
- Maria ta !!!, zice lupul galben de frica.
Mai merge el...Intr-o poiana elefantul manca linistit niste iarba:
- Ia zi ma, umflatule, cine e regele animalelor, ca te sparg!?!
Elefantul ll prinde cu trompa dupa cap, il izbeste de vreo 3 copaci si-l lasa lat in mijlocul drumului, pascand in continuare netulburat.
Leul sta incostient vreo juma' de ora, se ridica anevoie de jos si pleaca schiopatand si mormaind:
- Ei, daca nu stii, nu stii si gata...

Un barbat la doctor:
-Doctore, nevasta ma inseala pe rupte si totusi nu imi apar nici un fel de coarne! Uitati-va si dumneavostra, neted ca-n palma!
-Nu va faceti probleme, chestia cu coarnele e numai o vorba, nu exista cu adevarat...
-Uf, mi-ati luat o piatra de pe inima, credeam ca am lipsa de calciu.

La o scoala din SUA invatatoarea le cere elevilor sa povesteasca un film ce trateaza o tema de dragoste.
-Dintre un barbat si un barbat? intreaba un elev.
-Nuuu, raspunse grabita invatatoarea.
-Dintre o femeie si o femeie? intreaba o eleva.
-Nuuu, raspunse ingrijorata invatatoarea.
-Dar atunci intre cine? intreaba nedumeriti elevii.
-Intre un barbat si o femeie, veni raspunsul invatatoarei.
-Aaa, am inteles, spuse un elev mai dezghetat. Vreti sa tratam un film istoric...

Cand era insarcinata nevasta-mea, i-am zis:
- Iubito, daca arata ca tine, o sa fie magnific.
La care ea mi-a raspuns:
- Daca arata ca tine, o sa fie miracol.

O tiganca se duce la teatru. La întoarcere, tiganul o întreaba:
- Cum a fost, fa, la teatru?
- Stai sa-ti povestesc. La intrare, toata lumea tinea beletele în mîna, asa
ca l-am scos si eu. La usa, unul mi-a rupt beletul. Am vrut sa tip, dar, cum
nimeni nu tipa, n-am mai tipat nici io. Am intrat, m-am pus pe scaun si
deodata s-a stins lumina. Am vrut sa tip, dar, cum nimeni nu tipa, n-am mai
tipat nici io. La un moment dat, ala de statea lînga mine, mi-a bagat mana
înntre picioare. Am vrut sa tip, dar, cum nimeni nu tipa, n-am mai tipat
nici io.
- Lasa asta, fa. Piesa, piesa cum a fost?
- Mult mai mare decît a ta!

Accident grav de circulatie.
Soferii: unul ranit grav, unul ranit usor.
La sosirea ambulantei, medicul il vede pe soferul ranit usor ca il f.... in c.. pe soferul ranit grav.
La care intreaba:- Ce faci dom'le, esti nebun?
- NU...doar ii acord primul ajutor!
- Pai primul ajutor se acorda prin "gura la gura"...
- Asa am inceput si noi, dar ne-am infierbantat!

Thanks Marina, thanks Catalin!

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu