Citate celebre

Victor Hugo
Omul este o frontieră. Fiintă dublă, marchează limita între două lumi. Dincoace de el, e creatia materială, dincolo, misterul.

Euripide
Stim si cunoastem ce e bun, dar nu-l practicăm.

Paulo Coelho
Spune maestrul:
- Propriul destin nu e asa de usor cum pare. Pentru nimic. Ar putea cere chiar si actiuni periculoase. Când vrem ceva, punem în miscare energii puternice si nu mai suntem în stare să ascundem fată de noi însine adevăratul sens al vietii noastre. Când vrem ceva, facem o alegere si plătim pretul. Ar putea fi nevoie să abandonăm vechi obiceiuri, ne-ar putea crea probleme si aduce dezamăgiri. Si nu are importantă cât de mare e pretul, pentru că niciodată nu e la fel de mare ca cel pe care l-am plăti pentru a nu fi trăit destinul nostru personal. Pentru că într-o zi vom privi în urmă si vom vedea tot ce am făcut si ne vom asculta inima spunând: "mi-am irosit viata". Crede-mă, asta e cea mai rea frază pe care ai putea auzi-o vreodată.

Andrei Plesu
A spune că îngerii nu există pentru că nu se văd e la fel de neinteligent cu a spune că plantele nu există pentru că nu răspund la "bună ziua".

Martin Luther King
Credinta înseamnă să faci primul pas chiar dacă nu vezi toată scara.

Lucian Blaga
Copilul râde: Întelepciunea si iubirea mea e jocul. Tânărul cântă: Jocul si întelepciunea mea e iubirea. Bătrânul tace: Iubirea si jocul meu e întelepciunea.

Churchill
Imaginatia ne consolează pentru ce nu suntem, umorul pentru ce suntem.

Valeriu Butulescu
Din dragoste nu murim. Ne nastem.

Lev Tolstoi
Dacă Isus Christos Si-ar face acum aparitia, I s-ar cere un autograf si nimic mai mult.

Octavian Paler
Nu există experientă căreia să nu-i poti supravietui dacă ai curajul să înfrunti viata.

Sfânta Tereza de Lisieux
Isus arde de nerăbdarea de a coborî în inimile noastre; El apreciază iubirea noastră mai mult decât orice cadou.

Gesualdo Bufalino
Puterea obisnuintei este atât de mare, încât te poti obisnui până si chiar să trăiesti.

Dick Gregory
Niciodată nu am crezut în Mos Crăciun, deoarece stiam că nici un tip alb nu ar veni în cartierul meu după ce se înserează.

sursa: www.raspandacul.net

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu