Bancuri bancuri

O fata muncea intr-un bordel fara ca cineva din familia ei sa stie de acest lucru. Totul in regula, nimeni nu aflase nimic timp de un an despre activitatea fetei, pina intr-o zi in care politia facuse o razie. Toate prostituatele din bordel au fost scoase in strada si puse in rand pentru a fi verificate. Bunica tinerei trecea chiar atunci prin zona si imediat ce si-a vazut nepotica se duse tinta spre ea:
"Ce faci nepotica draga? De ce stai la coada?"
"Pai ahhh, bunicuto, stii, am auzit ca se dau portocale proaspete...."
"Serios draga? Pai hai ca sta si bunicuta cu tine, ca as minca si eu..."
Ajung politistii si la babuta. Se mira unu:
"Doamna, am trait s-o vad si pe asta...La virsta dv. mai puteti sa faceti asa ceva???"
Babuta raspunse mindra:
"Imi dau jos proteza si le sug bine de tot"

Barbatul ideal e cel care, atunci cand isi gaseste nevasta in dormitor cu amantul, spune:
- Nu va deranjati, continuati!
Amantul ideal e cel care mai poate sa continue...

Discutie intre 2 blonde:
- fata, aseara am facut 38.1 si mi-e rau si-acum
- eh, eu am facut 69 cu 2 si ma simt ft bine!

Columbeanu ii spune doctorului sau:
"Nu m-am simtit niciodata atat de bine. Am o mireasa de 18 ani cu care voi avea un copil. Ce ziceti de asta?"
Doctorul se gandeste un minut la intrebarea lui si apoi spune:
"Am un prieten mai in varsta care este vanator si nu lipseste de la nici un sezon. Intr-o zi cand se cam grabea a luat umbrela in loc sa ia pusca. Cand a ajuns la locul de vanatoare, a vazut un iepure care statea langa un rau. Si-a ridicat umbrela, a facut 'bang, bang' si iepurele a cazut mort la pamant. Ce zici de asta?"
Columbeanu raspunde: "Eu as zice ca altcineva i-a omorat iepurele.
Doctorul: "Exact!"

Mujibar was trying to get into the USA legally through Immigration.
The Officer said, "Mujibar, you have passed all the tests, except there is one more test. Unless you pass it, you cannot enter the United States of America "
Mujibar said, "I am ready."
The officer said, "Make a sentence using the words Yellow, Pink and Green."
Mujibar thought for a few minutes and said, "Mister Officer, I am ready."
The Officer said, "Go ahead."
Mujibar said, "The telephone goes green, green, green, and I pink it up, and say, 'Yellow, this is Mujibar.'"
Mujibar now lives in a neighborhood near you and works at a Dell help desk.
I talked to him yesterday.

Cele cinci porunci ale vietii: Sa nu gandesti. Daca gandesti, sa nu spui. Daca spui, sa nu scrii. Daca scrii, sa nu semnezi. Daca semnezi, sa nu te miri...

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu