Bancuri bancuri

Mi-am sunat seful in dimineata asta sa-i spun ca azi raman acasa ca nu ma simt bine .
- Ce s-a intamplat? intreaba el.
- Am o criza de glaucom anal, raspund eu cu o voce stinsa.
- Da' ce naiba e glaucomul anal?
- Nu pot sa-mi vad fundu' venind la munca azi...

La stareta unei mănăstiri de maici se prezintă sora Maria, dornică să se dedice cu totul vietii monahale. Maica staretă îi spune de la început:
- Mănăstirea noastră are o regulă foarte strictă, numită proba tăcerii. Poti să rămâi aici cât doresti, dar nu ai deloc voie să vorbesti decât dacă îti dau eu voie.
Sora Maria acceptă si rămase în mănăstire. După 5 ani, maica staretă o cheamă la ea si îi spune:
- Iată, esti cu noi de 5 ani. Ai voie să spui două cuvinte.
- Pat tare, spuse sora Maria.
- Regret să aud asta, răspunse stareta, o să-ti dăm un pat mai bun.
După alti 5 ani, iarăsi o cheamă stareta la ea si îi îngăduie să spună încă două cuvinte.
- Hrană proastă, spune sora Maria.
Maica staretă o asigură că hrana va fi mai bună în viitor, si mai
trecură încă 5 ani. După al 15-lea an, maica staretă o chemă din nou si îi ceru să spună două cuvinte.
- Eu plec, spuse sora Maria.
- Probabil este cel mai bine, răspunse stareta, si-asa n-ai făcut decât să te plângi de când ai venit aici.

Un tip suna la usa unui apartament. Usa se deschide si apare o gagica tare...
- Doamna, dumneavoastra stiti sa faceti sex? fara nici un cuvânt, gagica îi trânti usa în nas.
A doua zi, tipul iar suna la usa, iar deschide gagica...
- Doamna, dumneavoastra stiti sa faceti sex? La fel de suparata, gagica îi trânteste usa în nas.Seara discuta cu sotul ei, îi povesteste ce si cum.Acesta din urma decide sa ramâna a doua zi cu ea.Bineînteles, soneria se face auzita a doua zi.
Gagica deschide usa si tipul pune obisnuita întrebare:
- Doamna, dumneavoastra stiti sa faceti sex? Plina de tupeu, cu sotul ascuns dupa usa gata sa intervina, gagica raspunde: - Da! - Atunci, va rog sa faceti sex si cu sotul dumneavoastra ca sa-mi lase nevasta în pace ...

Un tip intra intr-un bar tot zgariat pe fata, pe maini, pe picioare si
cu hainele sfasiate. Vazandu-l astfel, prietenii il intreaba ce i s-a
intamplat
- Tocmai am ingropat-o pe soacra-mea.
- Si ce legatura are asta cu zgarieturile tale?
- Nu vroia...

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu