John W. Schlatter

Exercitiu de inspiratie
Mark mergea spre casă când a observat că un băiat s-a împiedicat si a scăpat pe trotuar un brat de cărti pe care le căra, două pulovere, o bâtă de baseball, o mănusă si un mic casetofon. A îngenuncheat alături de băiatul acela si l-a ajutat să adune lucrurile. Pentru că mergeau în aceeasi directie, l-a ajutat să care lucrurile. A aflat că pe băiat îl chema Bill, că-i plăceau jocurile electronice, baseball-ul si istoria, că avea o groază de necazuri cu celelalte materii si că tocmai atunci rupsese prietenia cu o fată.
Au ajuns la Bill acasă si Mark a fost invitat să intre, să bea ceva răcoritor si să se uite împreună la televizor. După-amiaza aceea a trecut într-un mod plăcut, printre râsete si jocuri electronice. Mark a plecat acasă. Au continuat să se mai vadă până când amândoi au intrat la liceu. S-au întâlnit de câteva ori de-a lungul anilor. În ultimul an, înainte de absolvire, Bill l-a căutat pe Mark ,vrând să-i vorbească.
Bill i-a adus aminte de ziua când s-au întalnit ei pentru prima dată. "Nu te-ai întrebat de ce căram atât de multe lucruri cu mine?", l-a întrebat Bill. "În ziua aceea am făcut curătenie în dulapul meu, pentru că nu voiam să las mizerie pentru altul. Pusesem deoparte mai multe pastile de dormit, pe care le-am luat de la mama, si mergeam spre casă ca să mă sinucid. După ce am petrecut câtva timp împreună în ziua aceea, vorbind si râzând, mi-am dat seama că dacă mă omoram nu voi mai avea parte niciodată de prietenia unor oameni ca tine. Asa că, Mark, atunci când m-ai ajutat să adun cărtile de pe jos ai făcut ceva mult mai important pentru mine. Mi-ai salvat viata."

Sursa: Raspandacul

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu