Bancuri

The 3 fastest ways of communication in the world are:
3. Tele-fax
2. Tele-phone
1. Tell-a-woman
Need it faster?? Ask her not to tell anyone!!!!

Tatal lui Strul e evreu si maica-sa tiganca. Intr-o zi vine Strul acasa si zice:
- Mama, eu sunt mai mult evreu sau mai mult tigan?
- Nu stiu Strul, zise mama. Du-te intreaba-l pe taica-tau!
- Unde-i tata?
- In sufragerie isi cauta moneda de 100 de lei care a pierdut-o ieri! Se duce Strul la taica-sau si il intreaba:
- Tata, poate poti tu sa-mi dai un raspuns la intrebarea asta. Eu sunt mai mult evreu sau mai mult tigan?
- Nu stiu, dar de ce intrebi?
- Un baiat de pe strada noastra isi vinde bicicleta, iar eu nu stiu ce sa fac.. Sa incerc sa ma tocmesc sau sa astept pana la noapte ca sa i-o fur...

Ce scrie pe usa unui scotian?
"Nu sunati, ies din 5 in 5 minute"

O pereche scotiana in varsta sta la gura sobei. La un moment dat femeia exclama:
- John,ai putea si tu sa ma duci odata la film !
- Dar draga mea, am mai fost!
- Da, dar intre timp au inventat sonorul!

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu