Bancuri

După o lungă si fierbinte noapte de sex, el observă pe noptiera ei poza unui alt bărbat. Începe să îsi facă griji.
- Este sotul tău? întreabă el nervos.
- Nu, blegutule, îi răspunde ea, tachinându-l usor.
- Atunci este iubitul tău? continuă el putin mai relaxat.
- Da de unde, tu esti iubitul meu, îi sopteste ea la ureche.
- Este fratele sau tatăl tău? insistă el, sperând să primească un răspuns afirmativ.
- Nu, nu, nu, răspunde ea, râzând.
- Păi, nu înteleg, cine naiba e?
- Sunt eu, dragă, înainte de operatie...

Crema impotriva rechinilor
- Doamnelor si domnilor, avionul nostru se va prabusi in ocean si in jur e plin de rechini. Luati de sub scaune vestele de salvare si cutiuta cu crema. Este ca sa va ungeti pe corp, impotriva rechinilor.
- Si nu ne mai mananca?
- Ba da, dar cu scarba!

Proverb cannibal:
Toti oamenii sunt la fel de buni.

2 rebusisti pe o banca:
- Organ sexual la femeie...
- Orizontal sau vertical?
- Orizontal.
- Gura

O mama isi intreaba fiul:
"Ia spune tu, febletea mamii, ce vrei sa-ti aduca barza: un fratior sau o surioara?"
"Pai mamico, daca nu te doare prea tare, mi-ar placea un cal de lemn"

Dupa 25 de ani de casatorie, intr-o zi mi-am privit sotia si i-am spus:
- Iubito, acum 25 de ani stateam cu chirie, aveam o masina ieftina, dormeam pe o canapea si ne uitam la un televizor cu ecran de 14 " alb-negru, dar in fiecare noapte adormeam alaturi de o blonda sexy de 25 de ani. Acum avem o casa mare, o masina buna, un pat mare un TV color cu plasma .Dar adorm acum cu o femeie de 50 de ani. Draga mea, cred ca ai o problema.!
Sotia mea fiind o femeie inteleapta, mi-a spus:
- Tu du-te si cauta-ti o blonda sexy de 25 de ani ca eu ma voi ocupa ca tu sa stai din nou cu chirie, sa conduci o masina ieftina si sa dormi pe o canapea.

Doctore, am o problema. In fiecare noapte la 5 fix, dar fix, ma cac pe mine!
Dar nu e nici o problema , spuse medicul
Ba este, pentru ca eu ma trezesc la 6.

Thanks Marina!

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu