Bancuri

Georgeasca vine intr-o zi la birou si spune:
- Fetelor, aseara ma bag in pat cu barbatul sa facem si noi ceva si-i pun mana pe testicule. Mai, si avea niste testicule reci ca gheata...
A doua zi Ioneasca zice si ea:
- Fetelor si eu m-am bagat cu barbatul in pat, i-am pus mana pe testicule si erau tot reci ca gheata...
A treia zi apare si Popeasca batuta mar, cu ochii vineti, etc.
- Ce-ai patit draga?
- Pai ma bag si eu in pat cu barbatul. Ii pun mana pe testicule si ce sa vezi?!? Fierbinti, fierbinti. Atunci zic: "Draga ce fierbinti sunt testiculele tale, ale lui Georgescu si Ionescu sunt reci ca gheata..."

Ce spune un elefant cand vede un barbat in pielea goala?
Cum se poate, cu o trompa atat de mica, sa isi duca mancarea la gura?

Un dinamovist merge împreună cu cîinele său într-un bar pentru a vedea un meci de campionat al favoriţilor. La fiecare gol al roş-albilor, patrupedul schelălăia de mama focului, se ridica în două labe şi ţopăia, dădea din coada, sărea bucuros pe masa, făcea tumbe.Uimit nevoie mare, barmanul îi zice stăpînului:
"Dom'le, incredibil ce cîine ai! N-am mai văzut aşa ceva! Dar, spune-mi şi mie, dacă se bucură la modul ăsta la un meci de campionat, cum se manifestă în Liga Campionilor?".
Replica omului: "Nu ştiu, că îl am doar de 15 ani!".

Un tip merge la farmacie:
- Dati-mi si mie un prezervativ ca merg la prietena mea si o comit in seara asta ca e buna rau...De fapt dati-mi doua ca are o mama...au..si pe aia o ard..Ba nu dati-mi 3 ca are si o sora auu auuu.
Ii da farmacistul prezervativele, merge asta acasa la aia, se aseaza toti la masa, vine si tatal se pune in capul mesei si se pun toti sa faca rugaciunea inainte de masa. Dupa jumatate de ora, tipul inca isi facea rugaciunea la care prietena lui ii sopteste:
- Vai dragule dar nu stiam ca esti asa de credincios.
La care el: - Nici eu nu stiam ca taica-tu e farmacist

La ce concluzie stiintifica a ajuns Cainele despre Pavlov?
"De cate ori se aprinde beculetul reflexul conditionat il face pe Pavlov sa imi aduca de mancare..."

Exploratorul il intreaba pe canibal:
- Cum pot sa-mi recapat sotia pe care ai rapit-o ieri?
- Simplu, 5 dolari hamburgerul!

Discuta girafa cu vulpea:
- Vai tu vulpeo, ce git scurt si indesat ai! Uita-te la mine, cita gratie, ce alura, iar cind maninc un fruct exotic dintr-un pom, aroma lui se prelinge muuult...
La care vulpea sucarita:
- Asculta, tu ai borat vreodata?

Thanks Marina!

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu