Olaroiu despre ....

"Gabi Balint e un complexat! Sa nu mai vorbeasca el despre mine si sa bage strambe ca ma sui in primul avion si-l trimit pe la parade sau alte manifestatii care-i plac lui. Eu nu pot fi complexat pentru ca nu m-a prins nevasta cu vreun barbat in pat! Pe cine a antrenat Balint asta ca sa vorbeasca el de antrenorat si sa dea lectii? El sa vorbeasca cu cei de nivelul lui Mitica Bolborea (n.r. – secund al lui Olaroiu la Steaua), nu cu mine, care am niste performante. Eu nu l-am atins nici cu o floare, dar m-am saturat sa fiu luat de prost"

"Altul care se ia de mine e Lita Dumitru, un mare atarnator. Acum ceva vreme a venit sa-i dau niste bani ca sa intre in nu stiu ce afaceri cu constructii. N-am avut sa-i dau si de atunci imi poarta pica. Sa nu-mi mai rosteasca numele pentru ca el e la etcetera, vorbeste din amintiri"

"Hagi sa mai taca din gura si sa nu mai insinueze el tot felul de chestii ca nu stiu cum a fost invatat Gigi sa se poarte cu antrenorii in ultimii doi ani! Eu vreau respect, dar daca nu sunt respectat nu o sa respect nici eu, chiar daca-l cheama Gica Hagi! Pana una-alta, asa prost cum a fost locul doi, a dus Steaua in Liga Campionilor"

Sursa: http://www.romanialibera.ro

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu