Bancuri bancuri bancuri

Intr-o zi la scoala profa de romana ii roaga pe elevi sa faca o fraza cu 2 cuvinte: Dalas si Campari .
ION: Eu ma uit la Dalas si beau Campari....
Foarte bine spune profa....
VASILE: Cand am fost in Dalas am baut Campari...
Foarte bine spune profa...
BULA : CAM PARI nef***** DA LAS ca te f** eu!!

Bula, fericit ca i-a luat maica-sa bicicleta, incepe sa se plimbe prin fata casei. In prima zi ii zice lu' maica-sa :
-Uite mama, pot sa merg pe bicicleta fara maini !
-Da puiul mamii, dar ai grija sa nu cazi !
A doua zi
-Uite mama, pot sa merg pe bicicleta fara picioare !
-Da bula, puiul mami, dar ai grija sa nu cumva sa cazi !
A treia zi...
-Uite mama, pot sa merg pe bicicleta fara dintzi...

Un preot ortodox, un preot catolic si un rabin jucau poker. La un moment dat, in toiul jocului cand pariurile erau cu trei zerouri vine politia si ii prinde in flagrant pe cei trei "sfinti". Politistul intreaba pe preotul ortodox:
- De ce joci poker parinte? Preotul ortodox raspunde:
- Eu poker?!?... fereasca Dumnezeu si Maica Domnului...
Politistul trece la preotul catolic: - Sfintia voastra jucai poker? Preotul catolic ridica ochii spre cer si spuse in gand "Doamne iarta-ma!" si apoi raspunde sec:
- NU!
Politistul se intoarse la rabin si il intreaba si pe el:
- Rabine, marturiseste macar tu ca jucai poker! La care rabinul ridica din umeri si raspunse:
- Cu cine???.....

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu