Cuvinte celebre

"Intrebarea daca un computer gandeste este ca si intrebarea daca un submarin inoata". Edsgar Dijkstra
"Sa traiesti pe Pamant poate fi scump, dar include o calatorie gratuita in jurul soarelui in fiecare an." Ashleigh Brilliant.
"Traim intr-o era in care pizza ajunge la noi acasa mai repede decat politia." Jeff Marder.
"Un intelectual e cineva care a gasit ceva mai interesant decat sexul." Edgar Wallace.
"Intr-o tara subdezvoltata sa nu beti apa. Intr-o tara superdezvoltata sa nu respirati aerul." Jonathan Raban.
"Noua Zeelanda este o tara cu trei sute de milioane de oi, iar trei milioane din ele se considera oameni" Barry Humphries.
"Singurele cuvinte in engleza pe care le-am vazut in Japonia: SONY si MITSUBISHI." Bill Gullickson.
"Homosexualitatea in Rusia e o crima si pedeapsa inseamna sapte ani de puscarie, inchis alaturi de alti barbati. Lista de asteptare se intinde pe trei ani." Yakov Smirnoff.
"Nu vreau lingai in jurul meu. Vreau ca toti sa-mi spuna adevarul - chiar daca asta i-ar costa slujba." Samuel Goldwyn.
"Doctorul mi-a dat sase luni de trait, dar cand n-am putut plati consultatia, mi-a mai dat sase." Walter Matthau.
"In fiecare dimineata ma uit in Forbes la lista cu cei mai bogati oameni ai Americii. Daca nu sunt acolo, plec la munca." Robert Orben.
"O parte din cei 10 millioane $ le-am cheltuit la jocuri de noroc, o parte pe femei. Restul i-am tocat aiurea." George Raft.
"Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun. Intai trebuie sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun." W. Edwards Deming
"Succesul inseamna sa mergi din esec in esec fara sa-ti pierzi din entuziasm." Winston Churchill
"Nu lua viata in serios. Nu o sa iesi din ea viu." Elbert Hubbard
"Singurul mod de a va face calculatoarele sa mearga mai repede este sa le aruncati pe fereastra." Robert Paul
"Sa nu faci nimic e tare greu. Nu stii cand ai terminat." Leslie Nielsen

Thanks Catalin!

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu