De recitat solemn la inceperea zilei de munca

Iubesc biroul meu fara lumina!
Ma simt în el ca vulpea-n vizuina!
Iubesc mobila gri, plina de praf,
Dulapuri burdusite, hârtii vraf.
Concediul nu-l iubesc defel !
Nici nu mai vreau s-aud de el!
Nu trebuie sa dorm! Nu vreau sa am odihna!
De nu muncesc, deloc eu nu am tihna !
De munca mea sunt fericit,
Nimic atâta-n viata n-am iubit !
Iubesc computerul fereastra
Cu scafârlia lui albastra.
Iubesc sedintele mai lungi
Când am în creier cifre, dungi.
Iubesc, va spun acu' din nou,
Sa stau o viata la birou!
Îmi place munca! As munci
Mai mult în fiecare zi.
Nu vreau salariu! Nu vreau stima!
Mi-ajunge critica drept prima!

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu