Becal - „Mi se rupe p... puncte, puncte de DNA!“

“Mi se rupe p... puncte, puncte de DNA. Pentru că aşa este. Dar de ce spun asta? Pentru că ştiu că mă apără justiţia, care este competentă. Păi mai aveam eu curaj să spun că mi se rupe de DNA dacă nu aveam încredere în justiţie? Mi se rupe puncte puncte de DNA pentru că aşa e. Umblă pe la Cluj după cai verzi pe pereţi. Sunt incompetenţi. O premiere nu poate fi niciodată corupţie. Dar dacă nu au cap... Uite (Becali îşi loveşte capul n.r.) vezi cum sună? La mine bîp-bîp, la ei sună a gol.Dacă baţi în capul lui Dumitrescu, aşa sună, a gaură. Nu are nimic în cap. Şi al lui Papici ăla, procurorul Papici. Sunt doi procurori, Dumitrescu şi Papici. Dacă baţi în capul lor aşa, «Pac!», sună a gol. La mine sună a plin. Aşa e”

Declaratia lui Becali preluata din Gandul. Cum e?

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu