Denise Richards despre Charlie Sheen

"Saptamana trecuta i-am trimis un mesaj lui Charlie ca sa-l intreb daca merge la Ziua Familiei (eveniment organizat la scola fiicei lor, Sam) si ca sa-i spun ca Sam este bolnava. Raspunsul lui a fost ca tu si retardatul tau tata o sa faceti cancer ca sa mergeti sa va intalniti in cer cu proasta de maica-ta. Sa arzi in iad, curvo! Mama mea a murit de cancer. Eu de asta am parte in fiecare saptamana. Nu a fost la scoala, a fost tatal meu in locul lui si uite cum imi vorbeste"

Ataconline

Comments

Anonymous said…
I loved as much as you'll receive carried out right here. The sketch is attractive, your authored subject matter stylish. nonetheless, you command get bought an edginess over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again since exactly the same nearly very often inside case you shield this increase.

My web blog - male enhancement products

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu