Bancurile zilei

Evolutie
2000 B.C. – Ia si mananca radacina asta.
1000 A.D. – Radacina e stricata. Ia, zi o rugaciune.
1850 A.D. – Rugaciunea e o superstitie. Ia, bea potiunea asta.
1940 A.D. – Potiunea e o porcarie. Ia, inghite pilula asta.
1985 A.D. – Pilula nu e buna de nimic. Ia, inghite antibioticul asta.
2000 A.D. – Antibioticul e artificial si nu e organic. Ia si mananca radacina asta

La Auschwitz un rus, un polonez si un american sint inchisi in camera de gazare. Dau nemtii drumul la gaz, dupa jumatate de ora deschid usa si ramin stupefiatzi, cei trei stateau pe jos si jucau poker.
Soldatul neamt:  - Cum de n-ati murit ???
 Rusul:  - Eu am lucrat toata viata la furnale si gazul asta  e nimic fata de ce inghiteam la servici.
 Polonezul: - Eu am lucrat toata viata in mina de carbune si gazul asta e nimic fata de ce respiri in subteran.
Americanul: - Eu sint narcoman .... si hotaraste-te, ori inauntru ori afara, dar inchide usa aia odata ca iese gazul.

Thanks Catalin!

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu