Postul de politie blestemat

Legenda privind blestemul postului de politie e cunoscuta de toti satenii, chiar si de primarul Vasile Stet, si nu e chiar intamplatoare. Din 1989 incoace, trei sefi de post au murit de tineri, ceea ce a dat nastere la numeroase zvonuri. Primul politist care a murit a fost Nicolae Moise. El s-a stins din viata in 1992, dupa un infarct suferit in timp ce astepta o masina de ocazie pe raza satului. Avea 48 de ani. Nimeni nu a comentat atunci decesul. Tudor Dumitru, al doilea sef de post, a murit in anul 1997, in somn. Tot de infarct, dar el nu avea decat 32 de ani. Oamenii au inceput sa sopteasca pe la colturi ca parca prea repede s-a prapadit. Nu au trecut doi ani ca si urmatorul sef de post, Negrean Ioan, a fost dus la cimitir. Avea cancer la colon si abia implinise 30 de ani. Isteria a cuprins atunci tot satul. Primarul Vasile Stet ne-a spus ca, un timp, nimeni nu a mai vrut sa vina ca sef de post la Supur. Apoi, cei care au venit nu locuiau acolo, in cladire, de spaima. Cei care veneau, totusi, stateau numai cateva luni si apoi cautau un pretext sa plece. "Mi-au cerut sa mut postul de politie din actualul loc, dar nu am unde. Terenul a fost al parohiei catolice si aici era candva un cimitir", spune primarul. Crede si el in legenda referitoare la blestem, pe care o crede foarte strans legata de cimitir. Actualul sef de post, Ioan Cioltea, cunoaste si "riscurile" meseriei la Supur. "Sunt aici de doi ani, dar anul trecut m-am imbolnavit de hernie de disc. M-au operat si acum ma simt mai bine. Dupa ce am iesit din spital, unii din sat mi-au spus sa plec pana sunt bine. Multi au evitat sa vina la acest post. Eu am acceptat sa vin pentru ca mai lucrasem aici si inainte de 1989. Stiu si eu legenda cu postul blestemat. Pot spune ca e blestemat si pentru multele probleme pe care le avem cu cele sapte sate arondate, precum si cu circulatia pe drumul national spre Cluj", spune, hatru, Ioan Cioltea.

Sursa:http://www.cancan.ro/2009-03-25/Postul-de-politie-blestemat.html

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu