Interlopii ridica masinile din sectorul 6? Domnule poteras ce faceti?

"Firma asta Ilcor Auto face numai abuzuri.Sta pur si simplu la panda mai ales dupa studentii din regie.Acolo se stie ca nu sunt locuri de parcare.Cunosc o persoana care in decursul unei luni a avut masina ridicata de 4 ori.Faceti un calcul simplu cat l-a costat.La adresa unde le depoziteaza,dati de un interlop cunoscut pentru faptul ca da bani cu camata,un asa zis “Calu’”.E un “rrom” cu burta si plin de aur,cu ceafa lata,portretul ideal pentru un interlop."
"Asa e.Pe burtosul ala cu ceafa lata si tigan din mos-stramos l-am vazut si eu.L-am recunoscut pt ca am crescut in Militari.Il stiu ca pe un camatar si ca pe un tigan imputit care intra peste lume in casa sa le fure banii.Mai circula zvonul ca firma asta ar fi a neamului VASILOI,un neam de tigani si borfasi care a facut bani numai pe lucruri de neinchipui.Va dati seama in ce tara traim daca au ajuns tiganii sa faca bani de pe urma statului.Vai s-amar de noi."
"Mie mi-au ridcat in 16.04.2009, de la Drumul Taberei Nr 122 masina PARCATA LEGAL. Nu a existat si nu exista semn de interzis,nu incalcasem nicio norma a codului rutier.Au furat-o efectiv. I-am dat in judecata si au venit cu niste tampenii de poze care nu includeau niciun semn (de unde sa-l scoata daca nu era?), am castigat incontestabil, insa procedura de recuperare a taxei platite la Sc Ilcor inca nu s-a incheiat.Probabil ca prin toamna imi voi primi si eu banii inapoi. Momentan doar s-a anulat PV-ul. Iar instanta nu s-a obosit sa-mi acorde despagubiri morale pentru ca un cretin de militian mi-a furat masina.
Dar faptul ca am stat 2 zile fara masina din cauza unui dobitoc, ca a trebuit sa platesc 700 Ron fara sa fi gresit eu, ca a trebuit sa ma plimb pe la judecatorie cu zilele, nu conteaza?
Daca dobitocul ala are chef sa-mi fure masina in fiecare seara, vom relua la infinit procedura asta? Care sunt atunci drepturile mele?"
http://www.urbaniulian.ro/2009/06/22/masinile-sunt-ridicate-abuziv-in-sectorul-6-2/

http://www.urbaniulian.ro/2009/03/10/masinile-sunt-ridicate-abuziv-in-sectorul-6/

http://www.urbaniulian.ro/2009/02/15/azi-mi-a-fost-rusine-ca-sunt-roman/
http://www.domnuleprimar.ro/29104-Masinile-parcate-neregulamentar-ridicate-Stimate-domnule-primar-Poteras.html

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu