Sus palaria in fata campaniilor ipocrite!

"Dupa ce se incheie clipul in care numeroasele vedete isi dau jos palaria in fata valorilor umane, in fata spiritului civic, a tolerantei, a profesionalismului etc, incepe insa State de Romania. Sau Stirile de la ora 5. Sau Jugaru Shukaru. Sau Dansez pentru tine. Sau Happy Hour. Ati prins ideea. Asta ca sa nu aduc in discutie programele de pe celalalt post tv din trust, Acasa tv. Cu alte cuvinte, Pro Tv propovaduieste niste valori in care el insusi nu crede. Si nu stiu de ce, dar niciodata nu mi-a fost draga zicala "Sa faci ce zice popa, nu ce face popa". Eu imi doresc ca "popii" sa si faca ceea ce propovaduiesc, iar daca nu se intampla asa sa nu-si mai aroge pozitia de "popi".

Imi imaginez confuzia creata in randul segmentului de populatie vizat de campanie. "Cum, imi spuneti sa dau jos palaria in fata celor care merg pe bicicleta, iar dupa cinci minute considerati ca este stire de interes national faptul ca Guta si-a cumparat un X5?". "Imi cereti sa nu practic evaziunea fiscala atunci cand invitati in studio vrajitoare care fac munti de bani bazandu-se pe credulitatea unor fiinte nu prea inzestrate intelectual si care nu sunt vizitate niciodata de fisc?". "Imi vorbiti de profesionalism, iar voi difuzati la stirile sportive, in prime time, informatii privind ultimele achizitii din garderoba lui Mutu?". Iar daca intri pe site-ul lor, peisajul este si mai dureros."

tot articolul scris de Irina pe http://www.flu.ro/articole/Controverse/Sus_palaria_in_fata_campaniilor_ipocrite_/www.flu.ro

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu