Cazul Voicu - stenograme socante sau cum mafia stapaneste justitia din Romania

Voicu Catalin: ... asta, sa ne ajute Dumnezeu, vine turul doi, s-atunci ... se duce la negociere, vreau Internele. Daca nu ma duc la Interne, da....
Mazare Alexandru: Eu am vorbit cu Radu...
Voicu Catalin: Asculta-ma un pic! Daca eu m-am dus la Interne, omule, ai toata Procuratura Romaniei, ai toata Justitia in mana, ai toata Curtea...
Mazare Alexandru: Da' ai sa arestezi? Dumneavoastra?
Voicu Catalin: Da, am Politia, vreau sa-l arestez pe Ontanu, vreau sa-i fac dosare lu' Oprea, credeam ca poate vine de la ...de la...de jos dosaru', sus merge snur! Pentru ca eu sunt singuru' personaj care am tot...toata cane...conexiunea in mana, si-ai vazut ca Procuratura, in Justitie si...
Mazare Alexandru: Am o intrebare ca sa inteleg...
Voicu Catalin: Da.
Mazare Alexandru: Sunteti cu Vanghelie, da?
Voicu Catalin: Da. (....) Colegule, asculta ce-ti spun! Daca ma duc acolo, in trei ani de zile pot face toata reteaua din Romania! Acu', daca pierdem alegerile, reteaua e in functiune. Eu acuma am....(neinteligibil)... da' greu. pana acum n-am ....(neinteligibil) ...ministeru' asta...(neinteligibil) ....intelegi? Ai retea, rezisti ca sa facem gherila urbana...(...)

Cititi mai multe despre acest caz monstros de coruptie :
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-7049895-reteaua-metodele-clientii-lui-catalin-voicu-episodul-cazul-locic-presa-campanie-obsesia-basescu-aranjamente-varf-sefii-politiei.htm?cfnl=

http://stiri.rol.ro/content/view/605045/2/

http://www.impactnews.ro/Politic/Voicu:-Vreau-la-Interne-ca-s%C4%83-am-Rom%C3%A2nia-la-m%C3%A2n%C4%83-31455

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu