Ambasadorul SUA la Bucuresti, Mark Gitenstein " Argumentul ca declaratiile de avere trebuie pastrate de ANI si nu facute publice, fiindca ar incalca dreptul la viata privata, mi se pare ingrijorator"

"Ambasada SUA este preocupata de toate problemele legate de transparenta si statul de drept, fiindca pe teritoriul Romaniei exista multi cetateni, companii si ONG-uri americane si acestea vor stie ca legea se aplica nediscriminatoriu", a declarat Ambasadorul Statelor Unite la Bucuresti, Mark Gitenstein, la Discutia de Luni, o emisiune HotNews.ro - RFI realizata de Dan Tapalaga.
Argumentul ca declaratiile de avere trebuie pastrate de ANI si nu facute publice, fiindca ar incalca dreptul la viata privata, mi se pare ingrijorator
Si eu, in calitate de ambasador al SUA, trebuie sa declar toate veniturile mele si ale sotiei, obtinute nu doar in anul precedent, ci in ultimii doi ani, inainte de a fi numit intr-o functie publica
Cand Guvernul adopta o pozitie ce mi se pare corecta, asa cum se intampla acum, cand executivul incearca sa rezolve situatia ANI, imi exprim public sprijinul. Ii sustin ferm pe ministrul Predoiu si pe presedintele Basescu in incercarea de a rezolva aceasta problema. Tocmai de aceea ma aflu astazi aici."

tot articolul pe Hotnews

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu