Scrierile secrete ale lui Mircea Radu - " Facem dragoste. Te pun în toate poziţiile care vor urma... nu te mai ţin de mână, trag de carnea ta"

"Te dezbraci rapid (atat de iute incat ma faci sa râd)... Ma asez pe marginea patului si iti spun sa te duci in dreptul geamului ca sa te vad mai bine - atat eu cat si soarele, dar si vecinii de vizavi. Prin fereastra deschisă, vantul dă perdelei o miscare domoala si unduitoare - pare mana unui om care canta la pian... Iti privesc abdomenul tare, de femeie care nu a nascut niciodata, si alunita din capul pieptului. Respiratia iti ridica si coboara sânii iar racoarea face ca sfarcurile si zona ce le inconjoara sa para doua planete Saturn, identice...
Facem dragoste. In timp ce adulmec indărătul urechii tale, te pun in mintea mea in toate pozitiile. In toate cele cate vor urma si in cele din viitorul indepartat... Si nu te mai tin de mana, ci trag de carnea ta... Cu cat ma bucur mai mult de tine, cu atat nu ma mai satur... E ca si cand spui "mi-e dor de tine" unui om de care te leaga idei, senzatii si stări, dar pe care nu l-ai intalnit niciodata - stiu, e o ciudățenie asta, dar ce nu e?... Imi soptesti. Imi spui cuvinte pe care le vad - sunt multicolore, zboara lent prin aer, iar literele lor au forma rotunjita, asa cum se scria la sfarsitul anilor saizeci pe copertile discurilor de vinil... Ritmul e lent, din ce in ce mai lent, pana ne oprim de tot... Stam pe spate si pentru ca respiram in contratimp, tu spui ca parem o sinusoidă. Eu râd, ma pun intr-un cot si te privesc in ochi de foarte aproape... Esti atat de femeie incat ma minunez - aproape ca imi vine sa iti multumesc...
Mi-e asa de teama sa nu te pierd... Asa de teama incat intind bratul catre tine, te iau de mana si te tin strans.
Asa cum as face daca am fi intr-un lift cu care am coborî cat mai adanc in noi."

sursa: http://www.cancan.ro/showbiz/showbiz-intern/mircea-radu-facem-dragoste-te-pun-in-toate-pozitiile-care-vor-urma-nu-te-mai-tin-de-mana-trag-de-carnea-ta-98958.html

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu