Pana la urma si oamenii din PDL tot niste borfasi sunt! Chirieac către Cocoş: Banditule, mic şi frumos, ce faci, măi borfaşule simpatic?

Adevarul.ro a intrat în posesia unor interceptări telefonice savuroase între jurnalistul Bogdan Chirieac şi omul de afaceri Dorin Cocoş, soţul ministrului Turismului, Elena Udrea. Cei doi au fost interceptaţi în dosarul privatizării Alro.

20 iunie 2008, ora 17.43

Dorin Cocoş: Băi comunistule mic!
Bogdan Chirieac: Banditule, mic şi frumos, ce faci, măi borfaşule simpatic?
Dorin Cocoş: Ce să fac, mă, uite mă bucur că a ieşit domnu’ Oprescu (n.r. Sorin Oprescu ales primar al Capitalei la 15 iulie 2008), băga-ia-i p... în gură să-i bagi!
Bogdan Chirieac: E pe sufletul meu!
Dorin Cocoş: Au f...-te-n gură şi pe tine şi pe el! Ce faci?
Bogdan Chirieac: Golgorine, zilele trecute am primit o citaţie, să mă prezint la Parchet în calitate de martor.
Dorin Cocoş: Da’ ce p... mea ai făcut?
Bogdan Chirieac: Şi am sunat-o şi pe tanti-ta ministru (n.r. Elena Udrea), dar p..., aia e în politică, băga-mi-aş p...
Dorin Cocoş: Aşa!
Bogdan Chirieac: Deci...
Dorin Cocoş: Dar ce ai făcut, mă nenorocitule, ai furat ceva de te-a prins?
Bogdan Chirieac: Stai, mă, stai! Pe citaţie scria SNN Nuclear Eletrica.
Dorin Cocoş: Alo.
Bogdan Chirieac: Alo. (n.r. discuţia se înterupe)

tot articolul pe adevarul.ro

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu