Bancuri bancuri

Ion la spovedanie, în post:
- Părinte, aseară vin de la câmp, îmi văd nevasta cam tristă, palidă, trasă la faţă… Ştiu, e păcat, e post, dar mi-era aşa de milă de ea că am luat-o şi i-am tras-o 5 ore în şir…
- Vai, Ioane, e păcat…
- Da părinte, ştiu. Imediat după aceea m-am îmbrăcat şi am dat fuga la sfinţia ta să mă spovedesc, da’ mi-a răspuns cucoana preoteasă că nu eşti acasă… şi era cam tristă, palidă, trasă la faţă… Ştiu, e păcat, e post, dar mi-era aşa de milă de ea că am luat-o şi i-am tras-o şi ei 5 ore în şir… Dar ce ai părinte?! Te văd cam trist, palid, tras la faţă…


NISTE REPORTERI DE LA TVR MERG INTR-UN SAT PENTRU A FACE UN REPORTAJ,CUM TRAIESTE BADEA ION. -D'APOI,MA SCOL DE DIMINEATA,SI TRAG PE GIT UN PAHAR DE PALINGA... -STAI,BADE ION CUM SA AFLE TOATA TARA CA BEI,SPUNE CA CITESTI ZIARUL. -NO,ATUNCI MA SCOL DE DIMINEATA,CITESC ZIARUL.DUPA AIA DAU LA PORCI DE MINCARE, DUPA CARE MAI CITESC INCA UN ZIAR. PINA LA AMIAZ LUCREZ IN ATELIER, IN CARE MAI CITESC REVISTE, IAR SEARA ADUN IOSAGUL DE PE CIMP, DUPA CARE MA DUC LA BIBLIOTECA, DUPA CARE NE DUCEM CU TOATA TRUPA LA COSTEL , CARE ARE TIPOGRAFIE.

Formula 1 Breaking News: Seful echipei de Formula 1 Ferrari si-a concediat tehnicienii si in locul lor a angajat tigani din Romania pentru ca scot rotile de 3 ori mai repede.Mai tarziu i-a parut rau.E drept ca fata de timpul obisnuit desfaceau rotile in 3 secunde insa in cele 7 secunde ramase au revopsit caroseria,au schimbat seria de fabricatie si au vandut-o drept Honda.

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu