Claudiu Bleonţ si penisul mic dar voinic



Gestul lui Bleonţ i-a luat prin surprindere pe cei prezenţi, care aşteptau încheierea conferinţei de presă, organizată în cadrul turneului de promovare a piesei "Căutându-l pe Richard al III-lea". După ce a prezentat informaţii despre piesa de teatru, în care va juca şi el, Claudiu Bleonţ s-a ridicat pentru câteva momente în picioare, şi-a dat pantalonii jos, rămânând doar într-un tricou, şi şi-a arătat penisul celor prezenţi.

Întrebat de ce a făcut acest gest, actorul a răspuns: "Pentru că îmi trăiesc condiţia până la capăt. Fac parte dintre românii care nu se vaită la momentul ăsta, ci trăieşte în mode plenar zădărnicia, asumându-şi moartea. Tocmai vineri mi-am făcut testamentul. Aveţi chiar în titlu azi la Realitatea "românii trăiesc ca în Evul Mediu". Dar nu avem starea de spirit din Evul Mediu, nu avem starea de spirit a luptătorului, a omului care acceptă că această condiţie de a trăi înseamnă doar zădărnicie, măcel şi dezastru şi că eu trebuie să am o atitudine pozitivă, creativă şi, culmea, pentru că suntem o ţară creştină şi majoritar ortodaxă, să iubim în această deznădejde. Aud prea mult văciăreală. Am plecat în turneu cu Richard III să îi chem pe oameni să îşi amintească că undeva Horia a murit tras pe roată. Şi noi românii suntem înghiţiţi de confort, de văcicăreală, de zbucium că trăim o criză. Criza e de când ne-am născut. Vom muri şi nu vrem să acceptăm acest lucru şi nu vrem să avem o atitudine demnă".
"În momentul în care îmi accept condiţia mea fizică care e unica casă în care locuiesc şi pe care o voi părăsi, aşa cum este ea, aşa cum face Richard III, este ceea ce poate să ne aducă în interiorul nostru", a mai spus actorul.

sursa :  http://www.realitatea.net/bleont-despre-gestul-socant-imi-traiesc-conditia-pana-la-capat_807568.html
http://www.realitatea.net/claudiu-bleont-le-a-aratat-penisul-jurnalistilor-intr-o-conferinta-de-presa_807555.html

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu