Cea mai mare minciuna a premierului Ponta!

"Esti facut prost, esti facut orb, esti facut surd! Statul te vrea dobitoc! Am vazut o conferinta de presa in care Victor Ponta MINTE CUM RESPIRA! Este cutremurator sa vezi cum isi bate joc de atentia publica!

Joi Ponta declarase ca nu stie cine e Mircea Dogaru , presedintele Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate, cu care a confirmat intelegerea liderilor USL de a desfiinta toate institutiile anti-coruptie din Romania: DNA, Curtea Constitutionala, ANI. Ponta a mai declarat ca documentul respectiv avea doar 2 pagini: prima si ultima. De fapt documentul mai avea multe alte pagini cui obiectivele agreate. Au fost scoase!

'Nu am vazut niciodata acele pagini, nu le-am semnat si nu au nicio legatura cu acordul nostru', a spus Victor Ponta ieri in conferinta de presa puternic marcata de efortul de a ascunde detalii importante.

Ieri, cei de la B1TV au gasit in arhive exact momentul cand documentul respectiv este inmanat lui Victor Ponta de Mircea Dogaru. Documentul prezentat de Victor Ponta ieri era vadit prezentat FARA paginile in care se aflau obiectivele agreate. Ba chiar Constantin de la PC spune ca 'materialele sunt deja la departamentele noastre, la cele 3 partide'."

"Si nu e lovitura de stat, dle Ponta?"

textul de mai sus apartine 
http://www.newz.ro/stire/140257/asa-minte-un-premier-ponta-nu-am-vazut-nu-am-semnat-niciodata-apoi-pac-apare-inregistrarea-video-.html 

 

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu