Domnule Antonescu, Nu Suntem Morti!

Domnul Antonescu - presedinte interimar 

"Știm că opt milioane de alegători români sunt în viață, s-au pronunțat, sunt reali și au putut fi numărați. Nu există nicio îndoială în legătură cu ei, pe când există cu cei care nu s-au prezentat la vot: ar putea fi morți, ar putea să aibă altă cetățenie. Cei opt milioane de români sunt reali și semnificativi, restul este birocrație." 

Asa ca eu, cel care nu am fost la vot, fie sunt mort, fie sunt birocratie, fie am cetatenie americana si habar nu am...oricum decizia mea de a nu merge la vot, nu a contat, pentru ca repet, poate sunt mort! Acum serios, chiar trebuie maimutoiul asta de Antonescu sa fie conducatorul nostru? E dus cu pluta rau de tot.

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu