Ioan Rus, într-o discuţie cu Dobre: ”Eu chiar nu vreau să-mi petrec bătrâneţile în puşcărie!”


Fostul ministru de Interne Ioan Rus a refuzat să semneze pentru modificarea numărului de cetățeni români cu drept de vot pentru că nu dorea să ajungă la pușcărie.
Informația apare într-o interceptare telefonică a unei discuții între Rus și Victor Paul Dobre, din 4 august, citată de Evenimentul Zilei. Rus a spus că nu semnează "niciun singur om în plus sau în minus", pentru că "eu chiar nu vreau să-mi petrec bătrâneţile în puşcărie!.

În ziua de 04 august 2012,  la ora 18:19:29, Dobre a  discutat cu Ioan Rus despre listele electorale.

Victor Paul Dobre: Vă salut! Domnule ministru, nu vreau să vă stric seara, dar am înţeles că preşedintele şi cu premierul s-au înţeles să demisionez. Asta e viaţa!
Domn:  Eu nu ştiu despre aşa ceva.(!!!)
Victor Paul Dobre: Aşa mi-a spus domnul Chiţoiu. A fost o video-conferinţă la PNL, eu eram pe drum. M-au atacat oameni importanţi cum e domnul Fenechiu şi când am întrebat mi s-a spus că aşa s-a înţeles Preşedintele cu Ponta. Nu am nicio problemă.
Domn: De ce?
Victor Paul Dobre: Nu ştiu. Că am semnat că sunt 18.300.000 pe liste. Ceea ce... aşa este, dar aia e o altă problemă.
În ziua de 03.08.2012, la ora 20:53:05, Victor Paul Dobre se plângea unei o persoană în următorul sens:
V: Da, Victor!
Victor Paul Dobre: Salut!Azi, cât eram pe drum, a fost o video-conferinţă a înaltei conduceri cu filialele.
V: Am auzit, da.
Victor Paul Dobre:Crin l-a remandatat pe Daniel. Vela, ăla de la Prahova şi Fenechiu m-au făcut zob: că n-am semnat, că nu am făcut, că nu ştiu ce.
V: În teleconferinţă?! În video-conferinţă?
Victor Paul Dobre: În video-conferinţă, da.
V: Cretini!
Victor Paul Dobre: Am vorbit cu Chiţoiu. Zic: „Daniele, ce ştii?” Zice: „Ştii că Crin şi cu Ponta au hotărât că e mai bine, nu ştiu ce.” Zic: „Bine.” Deci, eu cred că până duminică îmi dau demisia şi îmi văd de concediu.
V: Mamă-mamă!
Victor Paul Dobre:Treaba lor ce vor face!
V: Ce să zic?!
Victor Paul Dobre:Îţi spun eu ce vor: vor să dea Ordonanţe, să facă o nebunie întreagă.
V: Nu pot să cred!
Victor Paul Dobre: Da, da! Să facă o Ordonanţă, să nu voteze ăia de afară, să-i scoată de pe liste, o nebunie întreagă.
V: Victore, hai să vedem dacă nu ne dăm demisia de tot! Pe bune!
Victor Paul Dobre: Cum?
V: Dacă nu cumva e bine să fugim din acest grup infracţional organizat! Pe bune!
La fel se întâmplă și în ziua următoare, 04.08.2012, când la ora 14:07:05, DOBRE VICTOR PAUL, discută despre demisia sa.
L: Cum să-ţi dai demisia?! De ce să-ţi dai demisia?! Asta-i culmea! Ai avut tu vreo influenţă în chestia asta?
Victor Paul Dobre: Nu!
L: Păi?!
Victor Paul Dobre: Nu, atât că am dat un răspuns. M-a întrebat Curtea câţi sunt pe listele electorale permanente şi i-am răspuns exact.
L: Am înţeles....
Este relevantă în acest sens și discuția din ziua de 04.08.2012, la ora 18:19:29, pe care o poartă DOBRE VICTOR PAUL cu Rus Ioan.
Ioan Rus: Luni cred că vor fi două hârtii! Nu ştiu exact. Mă mai văd cu premierul şi cu...dar aşa se profilează.
Victor Paul Dobre: Aţi apucat să vorbiţi cu el?
Ioan Rus:Da, am vorbit, dar ei vor, în primul rând vor să fie minus 1600 de aia, ori...aşa ceva nu...i-am spus că nu sunt, fizic şi nu sunt dispus la niciun fel de...nimic şi atunci nu cred că va fi altă soluţie!
Victor Paul Dobre: Îhî.
RUS IOAN: Deci, ei ţin, neapărat, să fie aşa, deci să fie...să se demonstreze faptul că nu...că ăla e valid şi că majoritatea, cvorumul, e ăsta şi noi trebuie să facem cvorumul ăla. Punct. Păi, de unde...să-l facem?
Victor Paul Dobre: Îhî.
Ioan Rus: Că sunt unii care zic că aşa este şi că noi ne opunem sau eu mă opun, că-s omul preşedintelui şi dumneata te-ai convertit. Am zis: Măi, deci, e în regulă, numai că voi vreţi să ne învăţaţi...ce? Că suntem tâmpiţi amândoi, eu şi cu omul ăla! Om fi proşti, dar chiar tâmpiţi nu suntem! Am băgat şi noi de seamă câţi sunt, cum sunt, iar eu nu semnez niciun singur om în plus sau în minus! Şi cu asta basta! Dacă sunt care cred că ştiu ei mai bine ca noi şi ştiu ei să numere aşa, încât aşa să fie, n-am nicio împotriveală să încurc pe cineva. Că nu înţeleg, că ăsta e un gest politic important care...Bun, e important, dar eu chiar nu vreau să-mi petrec bătrâneţile în puşcărie!
Victor Paul Dobre:Acum nu ştiu ce să fac, să-i dau şi eu un telefon să-i spun? Nici nu ştiu cum e mai bine!
Ioan Rus: Poţi să-i dai un telefon. Eu i-am spus: Măi, gândeşte-te... nu ştiu ce, mâine seară ajung la capitală, luni dimineaţă sunt acolo şi, dacă chiar există această posibilitate eu nu am nicio...chiar nu am nicio problemă. Asta e, înţeleg că e un imperativ major care voi ziceţi că poate fi susţinut, noi zicem, în tâmpenia noastră că nu poate, deci, tâmpenia noastră nu are cu ce să vă încurce!
Victor Paul Dobre:Atunci, zic aşa, trec eu mâine pe acolo, înainte de a pleca, scriu ce a am de scris şi o las la dumneavoastră şi o găsiţi de dimineaţă.”

Sursa:  

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu