ColonHelp nu ajută colonul? Se pare ca nu.

O sa incep direct, sfatul meu este sa nu mai cumparati nici un produs de genul ColonHelp.

Asta pentru ca indoielile privind calitatile lui sunt destul de mari, iar firma producatoare nu a adus nici un argument stiintific concludent, care sa demonstreze ca produsul are o mare eficacitate.Nu au facut nici un studiu, nu am vazut oameni monitorizati 2,3,4 ani, care sa aiba rezultate, si care sa ma convinga ca prin consumarea acestui produs viata lor a devenit mai buna.

Personal am folosit ColonHelp si nu am simtit nici un mare plus. Nu am castigat nimic, nu mi s-a reglat nimic, nu am slabit nici un gram. Poate doar 100 lei mi-au fost reglati spre conturile lor. Nu mi-a reglat colesterolul, si nici nu am simtit ca am scapat de stres. Sigur, marii producatori vor spune ca nu am tinut cura de trei luni. Am tinut doar doua. Suficient.Suficient cat sa am dreptul sa ma indoiesc de calitatea lui. Si de beneficiile atat de laudate.

Iar acum aud ca dau in judecata platforma Wordpress. Ca sa inchida gura unui om care a indraznit sa le puna la indoiala cuvintele? Pentru asta au pierdut viitori clienti. Pentru ca am sa spun tuturor celor pe care-i cunosc, ca acest produs nu merita.

Este dreptul meu si parerea mea. Si daca vor reusi sa inchida acel site, sunt sigur ca articolele vor aparea pe google word,pe facebook, pe scribd. Ce vor face atunci? Vor inchide tot internetul? Mai multe date despre ColonHelp si calitatile lui gasiti aici: http://insulaindoielii.wordpress.com/2011/07/03/colonhelp-nu-ajuta-colonul/

http://medicologia.info/2012/06/placa-mucoida-cum-ne-detoxifiem-de-ceva-ce-nu-exista/

http://www.colonhelp.ro/

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu