O femeie din Belgia a reușit sa mearga 1450 kilometri în direcția greșită :)

O femeie din Belgia, care trebuia să parcurgă 60 de kilometri cu maşina, pentru lua un prieten de la gara din Bruxelles, a sfârşit prin a traversa şase ţări, după ce GPS-ul s-a defectat. Sabine Moreau, de 67 de ani, care a plecat din Solre-sur-Sambre a ajuns tocmai în Zagreb, Croaţia, parcurgând nu mai puţin de 1.450 de kilometri, scrie Daily Mail

În ciuda faptului că a trecut graniţele a cinci ţări şi a văzut semne de circulaţie în mai multe limbi, Sabine nu s-a gândit că a luat-o pe un drum greşit. A făcut asta abia după două zile, când a realizat că s-ar putea să nu se mai afle în Belgia.

"Am văzut tot felul de semne de circulaţie, în franceză şi în germană, însă mi-am pus niciun fel de întrebare. Eram distrasă şi am continuat să conduc. Abia în Zagreb am realizat că nu mai sunt în Belgia", a mărturisit femeia. 

http://jurnalul.ro/stiri/externe/femeie-belgia-drum-gara-gps-eroare-croatia-633885.html
http://www.realitatea.net/cum-po-i-sa-mergi-1450-kilometri-in-direc-ia-gre-ita-cu-gps_1091037.html

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu