DIN ÎNŢELEPCIUNEA FOTBALIŞTILOR

Dorinel Munteanu: "La pomul lăudat nici mere nu face"
Cristi Chivu: "Echipa naţională are nevoie de suportul suporterilor echipei naţionale"
Claudiu Răducanu : "La bulanu meu o să dau şi gol dacă o să mă convoacă"
Gabi Boştină: "Nu ştiu câte goluri ar trebui să marcăm ca s-o eliminăm pe
Betis. Cât mai multe ar fi suficiente"
Adi Ilie: "Dacă ar fi să scoatem primele 30 de minute, cred că am fi putut fi câştigători"
Hagi: "Omul este o persoană umană"
"Copii, mergeţi la şcoală, că şi şcoala e bună la ceva!" (Gheorghe Hagi, în vizită la o şcoală generală)
Măldărăşanu: "Este un meci de care pe care, dar nu este decisiv"
Gigi Becali
"M-am certat şi cu Mitică Dragomir, dar fără jigniri. El m-a făcut
oligofren, eu l-am făcut zdreanţa, dar nu ne-am insultat."
Meritul pentru titlul câştigat de Steaua e 50% al lui Olăroiu şi 50% al lui Protasov, dar cel mai mare merit e al meu."

Marian Iancu
"Ionel Ganea, ca om, e capabil sa infecteze până şi penicilina!"
Cornel Dinu :
"Doar prin hazardul inconştient social nu se putea ajunge în sfere atât de aureolate şi în plan financiar"
"Gestul domnului Mihai Stoica a fost unul de premeditare intempestivă"
"Muncitor Nicoliţă, foarte muncitor, dar terenul de fotbal nu e şantier"
"Filosofia este o transcedentală propedeutică pentru sufletul bântuit de moarte al românului."
Gigi Becali
"Da cine e dom'ne Nichita Stănescu ăsta? A adus mai mulţi bani decât mine în România?"
"Dumnezeu e cel mai tare serviciu de informaţii din lume - ştie tot, chiar şi-un fir de păr"
"Becali e un brand. Eu la Avicola Iaşi pot să fac pui Gigi Becali, dacă vreau"
"Becalizarea României înseamnă că România este într-un cancer moral şi spiritual din care se va salva prin becalizare"

"Eu în tinereţe eram amfitrion pe oriunde mă duceam"
"Sunt în silenzio stampa. Dar doar pentru ziarişti. Vorbesc numai cu televiziunile"
"Dacă marcăm un gol la început, pe urmă putem să jucăm şi la 0-0"
Am vorbit chiar zilele trecute cu mai mulţi parteneri de afaceri. Oameni serioşi, din lumea interlopă.
Eu am înţeles că vorbim despre afaceriştii adevăraţi. Acest Cocoş este un papagal.
Dumitru Dragomir
"Dom'le, eu muncesc 24 de ore pe zi, iar uneori chiar şi noaptea"
"Am ajuns la o vârsta la care mi-am dat seama că trebuie să fiu cinstit"
"Familia e sfântă, pe când patria.... cum să vă spun, patria e sacră"
Gheorghe Ştefan
"Am puterea să recunosc că nu sunt vinovat"
"Eu prin presupuneri deduc"
Rică Răducanu
"La examen mi-a căzut Comuna din Paris , dar le-am spus să-mi schimbe subiectul, că nu prea le am cu geografia"
Adrian Mititelu
"Eugen Trică este un pişat de vacă uscat de vânt"
Marin Condescu
"Cu privire la reapariţia blaturilor în campionatul nostru, nu mi-e frică, dar mă tem"
Gabi Stan
"Pase scurte şi pe sus, ai n-ai mingea, tragi la poartă"
Gigi Neţoiu
"Puteau să câştige ambele echipe, dar important este că noi am luat 6 puncte"
Ionuţ Popa "Sincer, mie nu-mi place să mă duc la Vaslui! Păi, la ultimul meci au venit cu un tablou de-al meu şi scria "Popa prostu" -

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu