Bancul zilei - Blonda la circ

La circ, un celebru dresor de crocodili, își prezintă numărul. Deschide fălcile unui crocodil, se descheie la șliț, scoate penisul afară și il bagă în gura crocodilului. Crocodilul închide falcile, dresorul i le deschide, scoate organul intact și îl arata privitorilor. Aplauze.
Deschide din nou dresorul fălcile crocodilului, bagă organul între ele, crocodilul închide gura, dresorul îi trage câțiva pumni în cap, apoi îi deschide falcile, si, bineînteles, scoate organul intact. Aplauze. Dresorul:
- Ei, mai are cineva curaj să facă același lucru?
Liniște în arena circului. Numai o blonda tare se ridică în picioare și spune:
- Eu am curaj!
La care dresorul:
- Nu prea înțeleg cum, eu sunt bărbat, dumneavoastră sunteți femeie, știți, nu aveți cu ce...
Blonda, mirată, spune:
- Ba pot, dar o singură rugăminte am: să nu îmi dați pumni în cap.

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu