Piculina

" Bula si cu Strul, vechi prieteni, se-ntalnesc intr-un bar.
- Tu cu ce te mai ocupi, Bula?
- Cant la piculina, in orchestra simfonica, facem turnee internationale.
- Grozav!
- Nu prea. Am cantat anul trecut pentru regina Angliei. Adora muzica. A spus: 'Umpleti-le instrumentele cu aur!'. Tuba se umple cu aur, contrabasul se umple cu aur, si eu cu blestemata asta de piculina... Am cantat si pentru regele Iordaniei. Iubeste muzica. A spus: 'Umpleti-le instrumentele cu argint!'. Tuba se umple cu argint, contrabasul se umple cu argint si eu… cu blestemata asta de piculina... Am cantat si pentru 'Tarul' Rusiei. Uraste muzica. A spus: Sa le bagati instrumentele alea in c*r! Tuba nu incapea, contrabasul nu incapea... si eu cu blestemata asta de piculina! "

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu